Jesteś tutaj: Home
Finansujemy koszty zakwaterowania w internacie uczniom klas pierwszych. Finansujemy również koszty dojazdu do szkoły uczniom klas pierwszych.
technik: pojazdów samochodowych, mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, informatyk, żywienia i usług gastronomicznych, architektury krajobrazu, masażysta
Czytaj więcejmundurowe o profilu bezpieczeństwo wewnętrzne; sportowe; komunikacujno - multimedialne
Czytaj więcejmechanik pojazdów samochodowych; mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych; ślusarz-spawacz; monter zabudowy i robót wykończeniowych w bud-wie
Czytaj więcejBezpłatne: prawoo jazdy; pobyt w internacie; dojazd do szkoły. Praktyki i wycieczki zagraniczne: Interreg, Erasmus++, kursy ECDL, koła zaintersowań.
Czytaj więcejSzanowny Grono Pedagigiczne
My maturzyści, jeszcze nie tak dawno siedząc w szkolnych ławkach wyobrażaliśmy sobie jak będzie wyglądał ten dzień, dzień w którym wkraczamy na nową ścieżkę życia. Los sprawił nam jednak przykrą niespodziankę przez którą nasze zakończenie szkoły nie będzie takie jak być powinno.
Dziś będąc w domach, bez kwiatów, bez prezentów chcielibyśmy podziękować z całego serca wszystkim nauczycielom za te lata wspólnie spędzone, za poświęcony czas, zaangażowanie i wytrwałość.
Dziękujemy za dobre słowa, które dodawały nam skrzydeł i pozwalały uwierzyć we własne siły. Dziękujemy za codzienny przykład, jak być mądrym i dobrym człowiekiem. Dziękujemy również za pokazanie nam, że porażki mogą nas czegoś pożytecznego nauczyć, że gdy przeżywamy trudności, możemy odkryć swą siłę, że miłość i życzliwość często znajdujemy w najciemniejsze dni.
Szczególne podziękowania składamy naszym wychowawcom, którzy zawsze wyciągali do nas pomocną dłoń, gdy było ciężko oraz naprowadzali nas na dobrą ścieżkę życia, gdy z niej schodziliśmy.
Dziękujemy: Bożenie Zajdel wychowawczyni kl. III LO, Annie Kolarczyk wychowawczyni kl. IV TŻiUG, Jackowi Winiarskiemu wychowawcy kl. IV TMR/TPS. Serdeczne podziękowania składamy również Dyrekcji Szkoły za życzliwość, przychylność i wsparcie. Dziękujemy również innym pracownikom szkoły, którzy przyczynili się do tego, iż czas tutaj upłynął w miłej atmosferze, czystości i porządku.
Absolwenci Zespołu Szkół w Iwoniczu
W związku ze zmianą harmonogramu przeprowadzenia egzaminu maturalnego informujemy, że ustalone na początku bieżącego roku szkolnego dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych: 4,5 i 6 maja 2020 r., w których miała odbyć się pisemna część egzaminu maturalnego z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego, będą przesunięte na okres wskazany w komunikacie Dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. W w/w dniach nauczanie zdalne będzie realizowane zgodnie z tygodniowym planem zajęć lekcyjnych. Dyrekcja Zespołu Szkół w Iwoniczu
Uczniowie, którzy spełniają warunki do refundacji kosztów dojazdu do szkoły proszeni są o wysłanie na adres e-mail Zespołu Szkół w Iwoniczu tj. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 01.04.2020 r. zeskanowanego biletu miesięcznego.
W nazwie pliku proszę zawrzeć imię i nazwisko oraz klasę. Zeskanowane bilety będą podstawą (po spełnieniu pozostałych warunków) do rozliczenia kosztów dojazdu.
Biletów miesięcznych pod żadnym pozorem nie wolno dostarczać do szkoły osobiście.
W związku z nowymi Rozporządzeniami Ministra Edukacji Narodowej, które wchodzą w życie z dniem 25 marca 2020 r. dyrekcja Zespołu Szkół w Iwoniczu przedstawia nowe ważne informacje.
Zwracamy się z gorącą prośbą do uczniów i rodziców o zapoznanie się z nowymi zasadami i bardzo dokładne i sumienne ich przestrzeganie.
W czasie ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych związanego z zagrożeniem epidemiologicznym nauka będzie realizowana na odległość, dlatego w okresie od dnia 25 marca 2020 r. do dnia 10 kwietnia 2020 r. zajęcia dydaktyczne (lekcje) będą realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
W naszej szkole nauka prowadzona na odległość będzie realizowana z wykorzystaniem materiałów udostępnionych przez nauczycieli na szkolnej platformie moodle. Będziemy również wykorzystywać środków komunikacji elektronicznej zapewniających wymianę informacji między nauczycielami, uczniami i rodzicami.
Dyrektor szkoły i nauczyciele ustalą i przedstawią w kursie moodle w jaki sposób będzie monitorowana i sprawdzana wiedza uczniów oraz postępy w nauce. Bardzo ważne więc będzie podejmowanie przez uczniów aktywności określonych przez nauczyciela, potwierdzających zapoznanie się ze wskazanym materiałem i dających podstawę do oceny pracy ucznia oraz jego klasyfikacji.
Zajęcia w ramach kształcenia zawodowego będą prowadzone przede wszystkim w zakresie teoretycznych przedmiotów zawodowych oraz w ograniczonym stopniu również w zakresie zajęć praktycznych.
Uczniowie klas III Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technikum Mechanizacji i Agrotroniki oraz Technikum Pojazdów Samochodowych będą mieli możliwość realizacji praktyk zawodowych do końca roku szkolnego 2019/2020.
Uczniów, którzy nie założyli jeszcze kont na szkolnej platformie moodle, prosimy o jak najszybszą rejestrację z podaniem podstawowych danych oraz wpisaniem klasy i aktywne uczestnictwo w kształceniu na odległość.
Dyrekcja szkoły informuje o modyfikacji działającej szkolnej platformy moodle służącej zdalnemu nauczaniu. Prosimy o rejestrację uczniów wszystkich klas na naszej stronie internetowej w zakładce moodle. Należy założyć konto podając podstawowe dane (przy nazwisku prosimy podać klasę). W czasie gdy szkoła będzie zamknięta wszystkie materiały umieszczane przez nauczycieli będą służyć samokształceniu, samodoskonaleniu, utrwalaniu materiału i wskazywaniu źródeł informacji. Rodziców prosimy o pomoc w motywowaniu do aktywności swoich dzieci w realizacji zdalnego nauczania. Kolejne informacje będą przekazywane na bieżąco w miarę pojawiania się nowych zaleceń władz państwowych i oświatowych.
Dyrekcja szkoły informuje, że na czas zamknięcia szkoły odwołuje się praktykę zawodową. W Tym czasie uczniowie uczestniczą w realizacji zajęć dydaktycznych z przedmiotów ogólnokształcących i zawodowych realizowanych w formie zdalnego nauczania na szkolnej platformie moodle. Praktyka odbędzie się w terminie późniejszym.
Drodzy uczniowie!!!
W zakładce moodle umieściliśmy dla Was materiały z poszczególnych przedmiotów do samodzielnej pracy w domu. Należy śledzić na bieżąco zamieszczane przez nauczycieli zagadnienia do opracowania.
Zachęcam Was do efektywnego wykorzystania czasu w tym trudnym dla nas wszystkich okresie.
Wykorzystajcie pobyt w domu na naukę, przygotowywanie się do zbliżających się egzaminów, na rozwijanie swoich zainteresowań, odrabianie zaległości.
Zachęcam Was także do skorzystania z przygotowanych i udostępnionych przez Ministerstwo Edukacji materiałów edukacyjnych: Nauka zdalna w czasie zawieszenia zajęć – komunikat MEN
Leszek Zajdel- dyrektor
Dyrekcja Zespołu Szkół w Iwoniczu informuje, że od dnia 12 marca 2020r. do 25 marca 2020r. nie będą odbywały się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w szkole.
Decyzja o zawieszeniu zajęć została podjęta przez Ministra Edukacji Narodowej, który czasowo ogranicza funkcjonowanie jednostek systemu oświaty w związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Bardzo proszę uczniów o pozostanie w tym czasie w swoich domach.
Kolejne informacje dotyczące funkcjonowania szkoły będą umieszczane na naszej stronie internetowej www.zs.iwonicz.pl
Więcej informacji na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej: Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych
Leszek Zajdel - dyrektor
|
W dniach 24-28 lutego 2020 r. na Słowacji odbył się drugi etap szkolenia z zakresu programowania PLC. W kursie udział więzło sześciu uczniów z naszej szkoły oraz czterech ze szkoły słowackiej, dodatkowo w kursie uczestniczyli dwaj nauczyciele Zespołu Szkół w Iwoniczu. Programmable Logic Controller - jest to rodzaj urządzenia mikroprocesorowego który ma za zadanie sterować maszyną, jak również rozwiązywać problemy pojawiające się podczas jej pracy. Uczniowie podczas szkolenia nabyli umiejętności podstaw tworzenia algorytmów niezbędnych do programowania sterowników PLC. Po południu uczestnicy szkolenia, zwiedzili zabytki oraz poznali ciekawą historię miasta Sabinov. Kurs odbył się u partnera programu Interreg Polska-Słowacja Spojena skola Sabinov. |
|
W dniach 28-31.01.2020r. odbyło się czterodniowe szkolenie pt.: ,,Szkolenie dla nauczycieli branży gastronomicznej Kuchnia Staropolska i regionalna w nowych aranżacjach i technologiach" w ramach realizacji projektu pt. Poprawa jakości kształcenia zawodowego na obszarze transgranicznym w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020.
|
![]() |
W dniu 4 lutego br. w Wojewódzkim Domu Kultury w Rzeszowie odbyła się uroczystość wręczenia uczniom stypendiów Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Edukacji Narodowej. 220 uczniów z województwa podkarpackiego otrzymało stypendia Prezesa Rady Ministrów, natomiast stypendia Ministra Edukacji Narodowej otrzymało 20 osób z naszego województwa. Z naszej szkoły te prestiżowe wyróżnienia otrzymali uczniowie: Weronika Głód z klasy III LO i Mateusz Bek z klasy II TMR. Stypendia przyznawane są uczniom, którzy otrzymali promocję z wyróżnieniem, uzyskując przy tym najwyższą w danej szkole średnią ocen. Wyróżnionym uczniom pogratulowała Pani Małgorzata Rauch Podkarpacki Kurator Oświaty. Naszym stypendystom serdecznie gratulujemy! |
|
W ramach programu współpracy Interreg PL-SK oprócz licznych szkoleń i kursów dla uczniów, organizowane są szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe nauczycieli. Pedagodzy z naszej szkoły wzięli udział w kursach barmańskim, baristycznym i sommelierskim. Wszystkie te szkolenia były zorganizowane i przeprowadzone przez naszych partnerów projektu czyli SPOJENÁ ŠKOLA z Sabinova. Projekt „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na obszarze transgranicznym” numer PLSK.03.01.00 -18-0186/18 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020. |
![]() |
W ramach programu Interreg Polska-Słowacja zostały zorganizowane dwa kursy kwalifikacyjne - kurs baristyczny i barmański. Organizatorem był nasz partner programu Interreg - SPOJENÁ ŠKOLA z Sabinova. W kursie baristycznym i barmańskim udział wzięli uczniowie z technikum żywienia i usług gastronomicznych. Uczestnicy szkoleń otrzymali certyfikaty. Nowe umiejętności sprawią że nasi uczniowie staną się atrakcyjni na rynku pracy. |
![]() |
Bardzo ciekawie zakończyły się ferie dla uczniów naszej szkoły. Grupa 16 uczniów technikum żywienia i usług gastronomicznych wraz z nauczycielami uczestniczyła w dniach 23-25.01.2020r. w wycieczce do Bratysławy. W pierwszy dzień uczniowie i nauczyciele zwiedzali skansen w Słowackiej miejscowości Vlkolinec. 45 drewnianych chałup tworzy żywy skansen słowackiej architektury ludowej. W 1993 wieś została wpisana na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Drugi dzień obfitował w wiele atrakcji - zwiedzanie Bratysławy i udział w targach gastronomicznych. Integracyjna wycieczka uczniów z Polski i Słowacji pozwoliła nawiązać wiele przyjaźni, a możliwość udziału w targach gastronomicznych - poznać kulturę, w tym smak regionalnych produktów i dań. |
![]() |
W dniu 4.12.2019 r. w ramach programu Interreg Polska-Słowacja odbył się kurs ,,Szkolenie w czekoladzie”. W szkoleniu uczestniczyli uczniowie Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych Zespołu Szkół w Iwoniczu oraz uczniowie z partnerskiej szkoły z Sabinova na Słowacji. W przedświątecznej atmosferze zostały wykonane słodkie ozdoby czekoladowe, lizaki i czekolady z liofilizowanymi owocami. Dodatkowo uczniowie uczestniczyli w wycieczce do pijalni czekolady w Korczynie, gdzie w chłodny wieczór mieli możliwość spróbowania prawdziwej gorącej czekolady. |
![]() |
W dniach 9-10 stycznia 2020 roku odbył się kurs - geometria układu zawieszenia pojazdów samochodowych. Był to już trzeci kurs z zakresu mechaniki, realizowany w ramach programu współpracy Interreg Polska-Słowacja. |
![]() |
Czas oczekiwania na Boże Narodzenie należy do najpiękniejszych w roku. 20 grudnia, w ostatnim dniu nauki kończącego się 2019 roku w naszej szkole odbyły się przygotowane przez młodzież jasełka, które przybliżyły zebranym wydarzenia betlejemskiej nocy i wprowadziły w świąteczną atmosferę. Uczniowie grali i śpiewali wspaniałe kolędy, pastorałki i bożonarodzeniowe piosenki, które napełniły wszystkich świąteczną radością. Odbywające się po jasełkach klasowe wigilie, w czasie których łamano się opłatkiem, składano sobie życzenia, stworzyły miłą, niemal rodzinną atmosferę. |
![]() |
12.12.2019 r. w Głowience odbyły się zawody Powiatowej Licealiady w piłce siatkowej dziewcząt. W turnieju występowały szkoły - LO Jedlicze, LO Rymanów, MZSP Miejsce Piastowe, ZSGH Iwonicz Zdrój, ZS Iwonicz. Świetnie spisały się dziewczęta naszej szkoły. Nie będąc faworytkami wygrały cały turniej awansując tym samym do zawodów rejonowych. |
![]() |
W grudniu ruszyła rozbudowa warsztatów Zespołu Szkół w Iwoniczu. Inwestycja ta realizowana jest w ramach projektu pt. Poprawa jakości kształcenia zawodowego na obszarze transgranicznym, w ramach programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020. Program współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Partnerem wiodącym jest POWIAT KROŚNIEŃSKI (PL), natomiast Partnerem projektu jest SPOJENÁ ŠKOLA Sabinov (SK). Działanie - rozbudowa warsztatów szkolnych obejmuje wybudowanie nowego budynku połączonego ze starym obiektem oraz przebudowę dotychczasowych pomieszczeń. W związku z tymi pracami, warsztaty szkolne powiększone zostaną o pracownię szkoleniową do diagnostyki pojazdów samochodowych – zorganizowaną i wyposażoną na wzór stacji kontroli dla pojazdów o DMC do 3,5T. Cała inwestycja związana z warsztatami Zespołu Szkół w Iwoniczu to koszt około 190 000 €, w tym 70 000 € zostanie przekazane na wyposażenie stacji kontroli.
|
![]() |
Wieczór 18 grudnia był wyjątkowy... Tego dnia odbyła się tradycyjna szkolna Wigilia. Szkolna Wigilia jest od wielu lat ważnym elementem budowania relacji i dobrego klimatu w szkole, a także kultywowania tradycji Świąt Bożego Narodzenia. W pięknie udekorowanej jadalni internatu przy wigilijnym stole usiedli obok siebie zaproszeni goście Pan Wicestarosta Andrzej Guzik i Pani Dyrektor Renata Piękoś, rodzice, nauczyciele, a przede wszystkim uczniowie mieszkający w szkolnym internacie. |